21 Ocak 2012 Cumartesi

22.12.2011

Zorlu bir okul dönemi geride kaldı. Hep gezilerimizden, eğlencelerimizden bahsetsek de ilk birkaç haftalık alışma ve çevreyi tanıma dönemi ile kısa şehirlerarası geziler haricinde çok yoğun bir çalışma dönemi geçirdik.

Rüveyda Hoca IIT'de yürüttüğü birden fazla projenin yanında Türkiye'ye, TÜBİTAK'a çalışmalarıyla ilgili detaylı raporlar da hazırladı. Bense yabancı bir ülkede yabancı bir dilde ders aldım, ödevler, projeler hazırladım. Dönem sonunda en yüksek notları alarak dönemi atlattım.

Dönem arasında dostlarımız Larry ve Rose Dorn'un davetlisi olarak, onların Güney Karolayna'daki yazlık evinde tatil yapmak üzere yola çıkıyoruz.. A.B.D.deki kısıtlı süremizi göz önüne alarak her türlü gezi fırsatını değerlendirmeye çalışıyoruz.

Yaklaşık 1000 mil sürecek yolculuğumuz iki gün sürüyor. İlk gün, yolu yarılıyoruz ve gece konaklıyoruz.

Fazla yol almak adına öğle yemeğini sandviçle geçiştirdiğimiz için akşam yemeğinde güzel bir yere gidip hem dinleniyor hem de midelerimizi ödüllendiriyoruz.

Yolculuk boyunca bu kadar uzun süre mola vermediğimiz için yorgunluk hemen etkisini göstermeye başlıyor.

Gittiğimiz her yerde Noel coşkusu ve eğlencesi bizi karşılıyor. Amerika'nın en önemli bayramlarından biri bu.

Son bir gayretle otele ulaşıp odalarımıza kendimizi atıyoruz. Her türlü konfor mevcut olsa da duş ve yatak haricinde pek birşey ilgimizi çekemiyor. Ertesi günkü uzun yolculuğu da düşünerek hemen uykuya yöneliyoruz.